Week 6 stage Noord Ierland

22 juni 2018 - Lurgan, Verenigd Koninkrijk

Hi everyone !

voor de mensen die nog steeds op de foto's aan het wachten zijn, sorry moet je nog een weekje voor wachten.

Deze week begon lekker op de maandag, ik heb me vaste werkzaamheden gedaan op het werk waar ik nu ook al bijna klaar mee ben dus dat is lekker. het wk voetbal is daarin tegen ook gestart, maar er is een problem ik werk van 8 - 18 30. maar dat probleem is opgelost we zijn naar de baas gegaan om te zeggen of er niet wk op de tv uitgezonden kon worden, nu kan ik en werken en alle wedstrijden volgen, er mist dan nog maar 1 ding en dat is een lekker biertje, maar het is net als onze school een alcohol vrije omgeving dus daar is niks aan veranderd in ieder geval.

de dinsdag heb ik mezelf lekker in de watten gelegt, ik ben niet gaan koken maar lekker uit eten gegaan bij een fish en chips zaak, niet precies wat ik zocht maar toch lekker. ik wou eigenlijk naar de chinees maar anno 2018 hebben die nog steeds geen pin automaat.

op de woensdag ging me huisgenoot terug naar ze familie om ze vakantie te vieren, dus ik zit nu van woensdag avond tot zondag avond weer eens lekker alleen voor de verandering. en op de woensdag heb ik ook weer even aan me stage opdrachten gezeten om alles Keurig af en in orde te krijgen en dat is zo goed als gelukt, het enigste wat nog in me verslagen mist zijn foto's maar dat is een zorg voor later.

de donderdag had ik dus een probleem om op het werk te komen, maar daar was hij dan me lieve baas die me altijd wilt helpen met alles. ik mocht met hem meerijden sochtends. met een start tijd van 10 uur wat wil je nog meer zou je zeggen. onderweg waren nog gestopt om een ontbijt te halen, en wat doe je als dank om je baas te bedanken dat je mee mag rijden. precies je gooit een beker hete koffie over hem heen.. gelukkig konden we er beide omlachen en zijn we verder gereden naar het werk, eenmaal op het werk aangekomen heb weer lekker aan me dagelijkse taken gezeten.

de vrijdag is dan vandaag dan ook weer aangebroken. en ik ben klaar voor me werkzaamheden deze week dus het is inprincipe best een saai dagje maar dat weerhoud me der niet van om even lekker foto's te schieten van het bedrijf voor al me verslagen, en vanavond lekker in het kroegje naar servie - zwitserland kijken omdat thuis het bier op is.

dit was dan alweer bijna 1 van me laatste verslagen, en ik snap dat jullie het best zat worden. al die lange teksten die die jongen schrijft heft hij geen leven ofzo? neejoh mensen ik doe het met heel veel plezier zo voelt het voor jullie ook net of je in dit zonnige ierland zit !

Aufwiedersehen/ au revoir/ Bye / Mazzzooolll

1. Marien rolandus Boers:
    24 juni 2018
    Ja, langzamerhand kan je weer een beetje af gaan tellen daar. Stay strong en hou je baas een beetje in ere.
  2. Jos van der Valk:
    25 juni 2018
    Hoi Sjon, ik zie dat je de kroeg gevonden hebt. Dat hoort er ook bij. Fijn dat je ook nog wat op je stage geleerd hebt. Het is in ieder geval iets waar je later met plezier op terug kan kijken. Ik ben wel benieuwd naar die foto's.
  3. Jantje:
    25 juni 2018
    Weer een top verhaal Sjon!
  4. Bjorn van Velden:
    25 juni 2018
    leuk die foto's, die maken het verhaal een stuk duidelijker!!
  5. Nicolle Drost:
    27 juni 2018
    Ha Sjon, jij houdt het vol he? Mensen bedanken op een bijzondere manier....koffie plonzen over je baas...echt niet handig... :)
    Je verhalen lezen is zeker geen straf, leuk juist. Goed te lezen dat je opdrachten goed afkomen! Have a nice time nog even!
  6. Ellen:
    28 juni 2018
    Succes nog even tijdens je laatste weekje(s)