noord ierland week 7

29 juni 2018 - Lurgan, Verenigd Koninkrijk

Dusss….

Dan is me bijna me laatste week angekomen. en zullen jullie met prachtige grammatical correcte verhalen moeten missen. hoe voelen jullie je daarbij?

maar goed even over deze week.

ik heb deze week moeten goochelen moet hoe ik op me werk moest komen want me maatje is nog steeds op vakantie, ik heb met veel verschillende mensen gereden zelf met een vrachtwagen chauffeur nou dan weet je wel hoe triest het in mekaar zat met Vervoer deze week.

ik het weekend heb lekker in de bar gezeten dus dat was niet heel boeiend, en toen brak de maandag alweer aan. wat een feest we mochten weer werken altijd al gewild natuurlijk ;)

de maandag en dinsdag waren niet heel bijzonder daarbij heb ik me normale werkzaamheden gedaan.

op de woensdag t/m vrijdag heb ik meegeholpen en meegekeken op het loodskantoor hoe het daar aan toe ging. hartstikke leuk gehad met de mensen daar en wat waren ze simpel en ze hielden heel erg van een akward sfeertje waar ik ook niet vies van ben. dus ik heb me wel vermaak en veel geleerd in een akward omgeving maar daar geven we niks om als ik maar wat leer!

verderest heb ik niet veel meer te vertellen behalve dat ik op de woensdag alweer terug mag naar het altijd weer gezellige nederland, en wat heb ik daar weer zin in.

nou dames en heren, niet een heel denderend verhaal. maar dan zeg ik altijd je moet genieten van de kleine dingetjes in t leven, wat in dit geval nu het verhaal is.

Update: Foto's worden later op de avond toegevoegd.

Groet.

1. Ruud Rolandus Boers:
    29 juni 2018
    Genoot lekker van de rust hier eigenlijk 😉. Tot volgende week
  2. Nicolle Drost:
    29 juni 2018
    Ha Sjon, inderdaad ga ik je denderende grammatica en puzzelend Nederlands wel missen hoor!
    Ik ben benieuwd naar je opdrachten en leermomenten in je presentatie volgend schooljaar.
    Denk je ook aan de cultuuropdracht Sjon, inleveren op itelearning graag!!? Die hoort bij mijn vak :)
    Goede reis naar huis straks en fijne zomer alvast!
    Byebye!!
  3. Marien rolandus Boers:
    29 juni 2018
    Je bent weer welkom hoor Sjon, we zullen je kamer weer een beetje uitruimen.
    Met een beetje mazzel kom ik je ophalen op het vliegveld.(weet bijna niet meer hoe je eruit ziet)

Geniet er nog een paar dagen van daar, enne...…….. ik weet nog steeds de geschiedenis van het bedrijf niet.
  4. Freek van WIngerden:
    30 juni 2018
    Nou sjon nog veel succes met de laatste daagjes. Komt zeker door het tijdverschil dat de foto's nog niet in de avond zijn geupload.