Week 5 Noord ierland stage

15 juni 2018 - Lurgan, Verenigd Koninkrijk

Hi everyone !

Dit is alweer me 5de stage week, dat betekend nog maar 3 te gaan. He?! hoezo nog maar 3 en niet 4? Dat komt omdat ik met me stagebegeleider gesproken heb over me aantal uren die ik moet maken. en we hebben samen besloten dat ik na me 360 uur weg mag en weer terug kan naar nederland. Feest!

dit weekend waren me Moeder en Broer langs gekomen om me op te zoeken. we sliepen in het hotel Maldron een mooi luxe hotelletje waar we geen oogdicht gedaan hebben, want vlak bij ons was er een feesttentje met keiharde muziek. nouja me Moeder heb geen oogdicht gedaan het hele weekend, ik en me broer hebben maar een paar bier extra genomen om toch maar te kunnen slapen en het hielp kan ik je verzekeren.

deze week heb ik op het bedrijf aan me werkzaamheden gezeten en aan me school opdrachten. en daarbuiten heb ik ook de geschiedenis over het bedrijf geleerd en dat was best interessant.

de woensdagavond brak aan, Ik en david waren laat klaar met werken. dus we zochten de bar maar op om wat te drinken, en dat groeide uit tot een heuze drink battle. kan de Schot/ier beter drinken dan mij? nou daar zijn we achter gekomen en natuurlijk heb ik gewonnen, de volgende ochtend zag ik overall flessen water en de douche stond op ze koudst gedraaid nou dan weet je het wel. er had iemand een kater in me huis en het was niet ik voor het eerst.

Verderest is er niks boeiend gebeurd deze week, alleen dat ik last van me maag had van de chinees en heel de dag op de toilet zat, maarja dat is niet boeiend he ;)

Auf wiedersehen Fellas !

1. Marien rolandus Boers:
    15 juni 2018
    Je moeder heeft thuis weer een beetje bij geslapen, (en ik heb het lekker rustig gehad)
    Wat is de geschiedenis van het bedrijf??
  2. Freek van WIngerden:
    16 juni 2018
    Je traint je pols genoeg, zo te horen.
  3. Ruud Rolandus Boers:
    16 juni 2018
    Ben nog dronken. Succes daar
  4. Nicolle Drost:
    17 juni 2018
    Ha Sjon, nee toilet verhalen zijn nie zo boeiend inderdaad. Doe je nog zinvolle opdrachten binnen het bedrijf? Ik ben benieuwd naar de interessante geschiedenis van het bedrijf!
    Hold on!
    Groet Nicolle
  5. Jantje:
    19 juni 2018
    Wat is dit weer een top verhaal!
  6. Danny Verkade:
    19 juni 2018