derde week noord ierland

1 juni 2018 - Lurgan, Verenigd Koninkrijk

hallo allemaal,

fijn dat jullie weer allemaal er klaar voor zitten om me verhaal te lezen, Top !

hier in Noord ierland is voor mij het weekend eindelijk gebroken, en ik hoop dat dit weekend er een stuk rustiger aan toe gaat dan vorige week. hoezo vraagt u zich af? vorige week had ik aangekondigd dat me vrienden een week langs zouden komen en dat ging er prima aan toe.

ze arriveerde vrijdag om 1 uur op het vliegveld, ik was om 12 uur klaar met werken, wat denk je dat ik een uur lang deed? juist een waserette opzoeken en natuurlijk niet zelf wassen maar laten doen. liever lui dan moe ;) .

vrijdagavond gingen we het kroegje in richhill in en daar hebben we allemaal onze nieuwe liefde gevonden, Heineken wat is dat? geef ons maar heverlee !

de zaterdagavond zal ik wat dieper moet graven wat er gebeurt is, ik zal alles vertellen wat ik er ook nog van weet ;). we gingen eerst champions league kijken en oh wat waren we teleurgesteld door de einduitslag, en gelukkig waren we niet de enige, de andere 100% van de was ook teleurgesteld. daarna gingen we een nachtclub in en wat mij is opgevallen is dat de meiden niet van veel kleding houden, ze lopen er het liefst zo bloot mogelijk bij, dat vinden wij jongens niet erg natuurlijk !

nu verder over me workweek, ik ben eindelijk klaar met me eerdere opdracht dus kreeg een nieuwe. ik moet nu vrachtwagens gaan tracken, kijken hoelaat en waar en welke route ze nemen om bij een klant te komen en dan in het system zetten, niet heel moeilijk om te doen maar wel interessant. maar even terugkomen op het klaar zijn met me eerdere opdracht, wat dacht je krijg er 12 000 bij om te geofencen.

buiten het werken leer ik ook koken voor mezelf, nou en als ik mezelf moet leren koken dan gaat het de eerste paar keer niet goed, maar het gaat al stukken beter. en zolang ik het maar lekker vind is het goed. ik ga ook regelmatig met me huisgenoot david naar de kroeg, hartstikke gezellig altijd maar na een paar biertjes, ken ik geen engels meer en hij loopt ook maar wat stoms te lullen wat ik nooit versta. en op dat punt is het meestal naar huis gaan bed in wekkertje en volgende dag weer werken,

ik heb me week geprobeerd samen te vatten, hopelijk snappen jullie het want het staat beetje kriskras door mekaar heen, maar ik vertrouw wel in jullie hersenen,

Bedankt voor het lezen iedereen !

P.s.

als jullie nog foto's willen zien van me week, laat een reactive achter..

1. Nicolle Drost:
    2 juni 2018
    Ha Sjon, mijn hersenen volgen je verhaal! Je stagebedrijf doet in ieder geval zn best om jou aan het werk te houden! Tof dat je vrienden en vriendin langs kwamen! Nachtclub leven en bierdrinken lijken op genoeg ontspanning!!! Veel plezier Sjon en let goed op jezelf!
  2. Ruud Rolandus Boers:
    2 juni 2018
    Sjon, zet het kratje maar koud. Vrijdag een biertje doen. Veel succes de komende weken.
  3. Freek van WIngerden:
    Doe mij maar een paar foto'tjes
  4. Freek van WIngerden:
    Doe mij maar een paar foto'tjes
  5. Jantje:
    5 juni 2018
    ik mis de foto's sjonnie
  6. Danny Verkade:
    5 juni 2018
    Gaaf! en wat is Ierland een mooi land! als je even foto's maakt kan ik meegenieten.
  7. Jantje:
    5 juni 2018
    Sjon, zo krijgt de school een slechte namen, geen alcohol...
  8. Jantje:
    5 juni 2018
    Maar wat een toffe stage … Veel plezier !