Tweede stage week noord ierland

25 mei 2018 - Lurgan, Verenigd Koninkrijk

Hallo allemaal,

Wat fijn dat jullie weer 5 minuten van u tijd willen geven aan mijn prachtige verhalen over me stage in Noord ierland !

in deze week zijn er niet veel spannende dingen gebeurt, het spijt me daarvoor maar ik ga toch proberen er een geweldig verhaal van te maken.

me maatje waarmee ik samen woon david die zou normal gesproken elk weekend weg zijn, helemaal verheugd om een weekend alleen te zijn en te feesten, wat denk je wordt zaterdag ochtend wakker staat die gewoon rustig koffie te drinken beneden. dan maar gezellig samen een weekendje overleven dacht ik dan, we zijn zondags gezellig samen even naar de pub gegaan om het weekend af te sluiten.

de maandag ochtend was het natuurlijk weer zover om te gaan werken. en het was geen spannende stage week zoals ik al zei. de gebruikelijke dingen gedaan op het werk. buiten dat er niks spannends gebeurd is heb ik wel de grootte baas ontmoet. we gingen hem sochtends ophalen bij ze huis en dan zie je wel dat die de grootte baas is nog nooit zo'n mooi huis gezien. maar grootte baas of niet ik wilde me beenruimte in de auto hebben dus hij mocht gewoon achterin zitten hoor baas of niet. leuk gesprek met elkaar gehad en er zijn een paar woorden me nog echt bij gebleven van wat hij zei, ik zal het citeren maar wel in het nederlands.

'we regelen een iers paspoort voor je en een contract'

nou mijn dag kon niet meer stuk. we zagen elkaar voor het eerst en dan zie je maar weer dat de eerste indruk de waarheid spreekt over een persoonlijkheid ;) .

ik krijg dit weekend ook weer bezoek van een paar vrienden en me vriendin. dat betekent dat we even Belfast city onveilig gaan maken, maar verder daarover hoor je volgende week !

hopelijk hebben jullie weer genoten van me spannende verhalen

tot volgende week!

1. Marien rolandus Boers:
    25 mei 2018
    Hij is weer fijn Sjon. Heb weer genoten.

Have fun met je maten......... En je vriendin.
    Enne.... Niet teveel guinnes.
  2. Ellen:
    25 mei 2018
    Leuk geschreven Sjon! :)
  3. Nicolle Drost:
    2 juni 2018
    Ha Sjon, hopelijk is je stage werk boeiend genoeg om er nog iets van te leren. Leuk hoor de grote baas ontmoeten, lijkt mij wel spannend. geniet van je leven in Noord-Ierland!